lundi 2 décembre 2013

1)What do you like wearing ?
At school, I like wearing what’s comfortable, mainly loose-fitting jeans and big hoodies; pretty tomboy. In addition, I love wearing robes, ponchos and clothes from different cultures.

2)Where do you shop?
I mainly shop in Macy’s and Ralph Lauren. I find a lot of interesting clothes there.

3)The clothes you see on others but would definitely not wear?
Most girls my age wear heels at school, which is inappropriate in my opinion, they’re too young for this. I think crop tops are cute and all, but I’d never wear them, they’re not made for me.

4)What’d you like to wear if you could afford it?
I don’t really know – I don’t go shopping much. I’d rather buy expensive objects or use the money to travel.

5)What do your clothes say about your personality?
I reckon my clothes don’t say anything about my personality because I’ve already did a quiz about this on a website and the result was far from reality.

  1. A l’école, j’aime porter ce qui est confortable, plutôt des jeans amples et de gros pulls à capuche ; assez garçon manqué. De plus, j’adore porter des peignoirs, des ponchos et des vêtements de différentes cultures.
  2. Je fais du shopping en partie chez Macy’s et Ralph Lauren. J’y trouve beaucoup de choses intéressantes.
  3. La plupart de filles de mon age portent des talons à l’école, ce qui à mon avis est déplacé, elles sont trop jeunes pour ça. Je pense que les petits hauts sont mignons, etc., mais je n’en porterais jamais, ils ne sont pas fait pour moi.
  4. Je ne sais vraiment pas – je ne fais pas beaucoup de shopping. J’achèterais plutôt des objets chers ou utiliser cet argent pour voyager.
  5. Je pense que mes vêtements n’en disent pas long sur ma personnalité car j’ai déjà fait le test sur un site et le résultat était loin de la réalité.


     Inès

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire